Niet tevreden? Geld terug!

Bent u toch niet tevreden met uw aankoop? Geen probleem! U heeft namelijk het recht om binnen de 14 kalenderdagen (te rekenen vanaf de dag na de levering) af te zien van uw aankoop! U hoeft enkel de kosten voor het terugsturen voor uw rekening te nemen.

Hoe gaat dit in zijn werk?

Stap 1

U laat ons zo snel mogelijk (binnen de voormelde periode van veertien dagen) weten dat u van de aankoop wenst af te zien. U doet dit bij voorkeur per e-mail met vermelding van uw rekeningnummer aan info@lilypoppy.com.


Stap 2

U stuurt ons de goederen, ongebruikt en vergezeld van de originele etiketten en labels, binnen de vijftien dagen terug:

Lilypoppy.be

Dorre Wei 42

9700 Oudenaarde

België

 

Stap 3

U ontvangt van ons de betaalde bedragen zo snel mogelijk terug op het door u gekozen rekeningnummer. Wij verbinden ons ertoe om de terugbetaling te verrichten ten laatste binnen een termijn van 30 dagen nadat wij u van u bericht hebben gekregen dat u afziet van de aankoop met vermelding van uw rekeningnummer.

Uitzonderingen
U zal begrijpen dat wij helaas niet alle goederen kunnen terugnemen. Hieronder vindt u een overzicht van goederen die - omwille van hun aard - niet in aanmerking komen voor terugname:

- goederen die volgens de specificaties van de consument vervaardigd zijn of een persoonlijk karakter hebben 
- goederen die door hun aard niet terugbezorgd kunnen worden 
- goederen te snel kunnen bederven of verouderen (bvb: voedingswaren) 
- audio- en video-opnamen of software waarvan de verzegeling verbroken werd
- dagbladen, tijdschriften en magazines

Hebt u nog vragen? Wij staan altijd klaar voor u!

Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren. Als je op oké duwt, dan vallen er echte koekjes in je schoot! Echt waar!
Dikke merci om je in te schrijvenI Met de couponcode WELKOM10 ontvang je 10% aan de kassa!